Yesterday was so last year!

jag just nu, fett sliten!
chaa chaa! Igår så var jag på devins skolavslutning, såg steffi där så gick till henne och vi mötte joel.. efter skolavslutningen gick steffi o käka på Pizza Hut och jag och joel gick hem till mig och typ låg på min säng och hämta ett papper och snacka lite tills vi gick ut till nån lekpark vid mitt hem hahah, sen gick vi hem till mig igen och kollade på Disney Chanel, Phineas och Ferb hahahhaha! Men sen drog vi tillbaks till skolan och satt på bergen, vänta på steffi och snacka om lite saker som ni aldrig kommer få veta hahhah. Steffi kom stenare och efter ett tag gick vi hem till mig och jag typ bytte o och hämta kläder och vi gjorde väl lite random saker, tills joel drog hem och jag och steffi hem till henne, jag käka cocopops och sen kolla vi på 2 avsnitt av andra avenyn och sen slagga vi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0