12.05

Godmorgon! Somnade efter operationsprogrammet. Har glömt vad det heter! hahha :P  Men idag så bärjar jag runt 12.05 med svenska, o sen språk -.- o sen nån mer lektion.. Jobbig dag asså!
Men idag efter skolan så ska jag och stephi kanske till stan för helena såg mina shorts på bikbok förut så jag ska typ ringa runt nu o se om de har kvar några^^
Men jag känner nu att jag har stor lust att somna om nu för jag känner hur trött jag är men jag vet att jag inte kommer kunna somna om -.- Men jag överlever.
Anyways sitter i rummet nu o dunkar musik o funderar på att..
1. sitta här ett tag
2. plocka undan lite kläder från golvet i rummet
3. fixa mig, dvs. smink, kläder, hår, frukost
4. blogga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0