2 funny stories

innan bilderna kommer upp måste jag bara berätta för er om två sjuka saker som hände idag! :P
Jag och steffi sätter oss på tuben från gullmars mot t-centralen.. men på tuben så sitter typ 3 lite smått handikappade folk (de såg inte störda ut) och typ skriker när de pratar åt varann xD och ena killen bah: kan du va tyst när jag ringer? Ska det va så svårt att hålla käft när jag snackar i telefon??
Hahahhaha jag och Steffi dooog av garv! xD
andra grejen är den att på bussen från gullmars hem så sitter det en - ursäkta språket - n*ger och spelar hög musik.. och det var rap och det tycker vi inte om! Och han hade inga hörlurar på sej så jag vänder mig om, skit förbannad och ger onda ögat. och han ler !? Jag och steffi lackar så vi går in på internet och sätter på Danny - In the club och typ sjunger med och sitter och gör våra mooves! Och han vart feeet lack så när han gick av vid sågen så lipa steffi (barn unge som hon är) och han lipar tillbaka.. Man bah: hur mogen är du? du är typ 30 + vafan!? hahahah. Fine att steffi gjorde det men hon är 14 och lever livet liksom.. han är typ 30+ och har levt sitt liv hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Emelie. G


Omg! Jag var på samma buss! Jag troor jag såg er men jag är inte säker. Kan ju ha varit någon annan, men det var buss 806 från gullmarsplan :)Kram

2011-03-17 - 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0