2morrow

heeej alla söta stalkers! 6 minuter till bigbrother då. Jag vet att typ alla storbloggare tycker det är trash-tv, och jag förstår de! Men det är jävlans underhållande att titta på! Vi får se hur det är utan Sanna nu då. Visst hon var inte med så himla mycket men ag tycker så synd om Rodney! Min man asså hahah! :(♥ Okej no time for laughing bitches!
Men imorgon då blir det att gå upp runt 06.40 kanske för att sedan sminka mig, borsta hår och tänder sen får man ju räkna emd att jag snoozar i 20 minuter också :( tyvärr. Men i need my beutysleep, hello! 3 minuter nu då, reklam på TV så det börjar väl när som helst. Nej men hörrni, back to 2morrow! Då ska jag sedan bege mig mot söderbytorp och möta Helena och ta en liten promenix till skolan med henne :) Mobilbloggar säkert under dagen så vi hörs! :)
Btw!: Vi har tydligen simmning imorn men jag kommer dock inte va med för jag ahr ju min lilla vän på magen (navelpiercingen) och den får jag itne bada med än. Har vattentäta plåster men jag glömde de och mina bikinisar hos pappa, genius som jag är! men är säkert med nästa gång! Eller säkert, jag är med
Men nu börjar det så bloggar i pauserna!
I know you love my bloggin!
för sexi bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0