debatt - Alexandra/Kissie

Cha chaa! Det här kommer förmodligen att bli ett jädrans långt inlägg.. Jag kan börja med att fråga er alla om någon såg debatt idag, när Alexandra/Kissie var med? Well, inte jag men såg det nyss på nätet.. Jag måste säga att jag är heelt på Alexandras sida! Vilka är de att säga till henne att hon inte ska skriva om att hon äter barnmat och att hon måste tänka på vad som skriver bara för att folk ser henne som en förebild?
Hon kan inte bestämma att folk ska tycka att hon är deras förebild och idol, det är inte hennes fel och hon får väl för fan skriva att hon äter barnmat till lunch och ett äpple till middag om hon vill? Det är hennes liv, hennes blogg.
Ni vet att jag jämt försvarar min blogg när folk säger åt mig: skriv inte det, skriv inte det. Det är min blogg, jag bestämmer vad jag ska skriva, folket läser om mig och inte om ditt tråkiga liv.

Asså ärligt talat.. Jag kan skriva att jag äter barnmat och tränar och redigerar mina bilder hela tiden, men vad skadar det er? Det är inte mitt fel att ni avgudar mitt liv och står och fotar mig genom ett fönster? Det är ni själva som bestämmer det. Men nu ska jag inte dra det här till mig, men seriöst lägg ner. Hon var iaf smart nog att provocera så hon fick 150 000 läsare om dagen som ni andra bitches inte har! Hon skriver inte om att hon går på stan och tar en fika med sina fula kompisar, hon skriver om bröstförstoringar, andras fel, stora läppar, nyfixade naglar och hennes liv som är sååå fashion som ni bara kommer kunna drömma om!
Så lägg ner och skaffa er nån annan jävel att klaga på för hon har fan rätten över sin blogg och hon bestämmer vad som står på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0