fashiiiooon!

Chaa! Har blivit grovt dålig uppdatering idag, men efter skolan så åkte ju jag till Denise och fick håret tvättat, huvudmassage, håret plattat m.m Soo fashion and whats fashion, is me! :D Sen fönade de Helenas hår en snabbis också eftersom det bara var 20 minuter kvar till stängning. Och eftersom jag har mina kontakter så ger jag mina kompisar allt de vill ha eftersom jag får allt jag vill ha! :)
Men sen har jag bara vart hemma med Helena, käkat och kollat på Big brother. Kollat på lite videor på min man också.. Ikväll ska jag faktiskt nog inte göra något speciellt.. Blogga hahah :P Finns inte så mycket att göra på en fredag.. Kanske går nå bra på TV? Well we'll see :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0