Gamla stan :)

Cha chaa! Kan ju berätta lite om dagen i stan. Jag och Steffi fick ett ryck så vi åkte till bion out of nowhere och såg Hur många lingon finns det i världen. Det var ju inte världens bästa film men absolut en film som jag skulle kunna se igen! Och det var ju en satans tur att den var bra för det är ju inte soo fashion att man går och ser en dålig film eller hur? ;)

Men innan bion så vandra vi runt i gamla stan och leta efter en uteservering men eftersom ingen av oss brukar springa på gamla stan så hitta vi tyvärr inget :/ Men Gamla stan är totally mitt nya favoritställe i stan nu! Finns så mycket mer att se och det känns myycket mer som Stockholm! Soo fashion! Så där kommer ni kunna se mig och Steffi som satan i sommar och vår ;)

Men sen så ser ni i inlägget under att vi träffa Mr. Hängamage och han har ju så många kul minnen med oss! Sen blev det att åka tillbaka till bion och sen åka hem.. Har vart en väldans trevlig dag idag och mer såna kommer! :)


Diggar ju pälsbollarna som attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0