"jävla skosnöre, jävla sko"

Är hos Pappa nu och ska snart åka.. Eller jag vill ta tåget som går 14.05 för jag är fett trött^^ som sagt så ska vi se på hur många lingon finns det i världen.
Skoldagen idag var ju jävlans onödig eftersom vi börja 8 och sluta 10 efter filmen.. Vi såg på Friday the 13th och den var ju mer komisk än läskig hahaha! Den var bara läskig i det sista som hände :P efter filmen så drog jag och steffi hem till mig, jag packade ner lite jeans, och sånt hit till pappa och sen kolla vi filmerna på bion eftersom vi fick nå jävla ryck på hemvägen om att vi skulle på bio hhahha :P
men jag mobilbloggar från stan och sjäälvklart åker kameran med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0