mycke som händer idag

Okej jag har faktiskt försökt blogga men ni som har egna bloggar vet att det fuckar upp sig vid publiceringen för blogg.se fuckar som vanligt! Blir så jävla trött på det för det är jämt de som fuckar!

Men anyways, vi gör ett försök! När jag kom hem från skolan idag fick jag hyperdamp o ringde devin och skrek på han eftersom han drack mitt iste! Man tar inte mitt iste! Man behandlar inte mig så! Det är som att typ ta min cola, och folket som känner mig vett att det inte är något man gör! hahahha ;) Men sen lugna jag ner mig men fick ännu mer damp när hela tangentbordet fucka upp så när jag tröck på t.ex D så skrevs det typ; dft så fick man sudda o skit. Jobbig dag idag :(

Men nu är jag glad eftersom vi har ett helt nytt tangentbord. Har hänt ganska mycke idag faktiskt..

1. Dampa på devin
2. Dampa på tangentbordet
3. Nån slog sönder en bilruta utanför mitt hus
4. jag gjorde något vääldigt väldigt dumt! hahaha :P

Kommentera om ni vill läsa lite extra om något av det, eller vad ni helst vill läsa mer om överhuvudtaget ;) Men ska läsa lite bloggar nu så ser vi om det här publiceras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0