panik om pengar..

Blogg.se fuckar så vi får se om inlägget funkar eller inte. Kollar iaf på big brother nu och har lite typ panik/ångest.
Jag har inga pengar och det är så jävla mycket jag vill ha/måste ha!

Och nu vart jag glad igen hahhhaha för pappa kom in nyss och bah: ska du ha lite pengar till shorts eller vad det var? och sen ska du få pengar från förra gången du var här också.. jag bah: :OO ehm.. aah gärna ;)

Hahahah, men sen ska jag se om jag inte kan få byta till typ:

250:- vecka 1 hos Pappa
250:- vecka 2 hos Mamma
250:- vecka 3 hos Pappa
250:- vecka 4 hos Mamma..

Alttså 500:- var av de och 1000:- varje månad. Livet skulle va så mycket enklare då.. Då skulle jag redan ha en väska och en kicksuit här i handen liksom hahaha! :P

Jag hade 500:- i månaden förut men eftersom jag shoppade för mycket (tyckte mamma och pappa) så de drog ner min månadspeng som attans!

100:- hos Pappa
100:- hos Mamma
100:- hos Pappa
100:- hos Mamma
Men sen fick jag mamma att gå med på att jag får 150:- varje vecka istället så nu får jag så.. alltså typ.. 500:-  månaden, snabb matte hahaha.

Men vi får se hur det går och jag berättar såklart om hur det går ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0