slagg

Bloggade inget igår för det var ju skola och sen umgås lite med min älskling helena, åka hem och sedan var det stressigt som fan pga av överraskningsmiddag åt pappa och Kicki som har fyllt år, grattis i efterskott! :P


Men idag kaanske jag ska slagga med sockerstrumpan, det beror på och anledningen kan jag ej säga för liite privat är jag ;) dock så gillar ju att avslöja lite föör mycket i bloggen. But maybe, you already knows ;)

Nej men nu är det lite breakfast time with ma family so i blog you later bitches!♥

Kommentarer
Postat av: michan


Vad har ni bråkat om?

2011-03-12 - 11:35:25
Postat av: anonym


Varför är du fortarande kompis med den där lisa?

Ni bråkar typ 24 7 men du går ändå jämt tillbaka henne? "lämna" henne för det blir ändå hon som går miste om något!

2011-03-12 - 11:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0