scary moments!

Asså shiiiet! Först kollar jag på big brother och det är skräcktema, kul. Och det är dockor på skärmen, levande männsikor mm. Så jag blir fett skrämd. Efter big brother så chattar jag med joel och vad tror ni han gör? Såklart skickar han videor och säger att de är roliga och kommer få mig på glatt humör igen. Och dum som jag är går jag på det. Det var ju skitläskiga videor! Och inte nog med det! När jag kollar ut genom fönstrer för att kolla på snön så står det en fucking kvinna där och kollar upp i alla fönster med en icapåse! Asså jag fick panik! Men nu är hon borta efter ett tag och jag ska försöka sova eftersom alla andra har gjort det. Det här är inte kul asså!
April har ju inte börjat än så det är ju inte direkt ett skämt folk håller på med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0