staaalker

Mår bättre idag, thank god! Men slaggad ju hos Lisa igår med Balle och Lisa såklart, och vi snacka lite, spela mario m.m The regular stuff you know. Men just nu spelar vi mario igen, som vanligt och ska nog fortsätta med det, men jag troor de andra bakar negerbollar så ska gå och ta lite smet.. tjockis! Hahahah

Juste! Jag tycker det är jättegulligt att ni tycker om mig, jag tycker om er med men just nu är det 2 tjejer (vet inte namnen) som står utanför Lisas köksfönster och har mobilkameran framme!? Creepy! Men I love you anyway! men snälla ge mig lite privatliv ibland :) Jag har ju inte lust att behöva ha en halsduk över huvudet hela dagen.. :(

Update: De gjorde havregrynsgröt ;P


Jag just nu :( Och märkena på min arm är stämplar, inte några äckliga utslag.. Euw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0