stress!

Hodie hodie where's my ponny! Sitter här i min stoora säng och skriver lite. Ska snart sova eftersom klockan har tickat på som satan. Men asså jag vet inte om jag vill gå och sova för jag är så jävla stressad när alla kartonger står framme, en säck med kläder, jag vet inte vad jag ska ha på mig imorn och så vidare. Men men..
Blir väl att gå hem efter skolan och packa upp lite. Steffi ska med mig hem också eftersom hon ska slagga här imorn :) Trvligt trevligt och det kommer säkert bli massa skitsnack som vanligt, men vi ska faktiskt plugga också och inte gå och lägga oss så sent för förra gången var vi fan helt döda! But that wont happen again!
Men nu ska jag fan sova cuz i need my beuty sleep! Så see you 2morrow bitches! Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0