2 in one

Ska lägga mig i sängen och bara kolla på TV hela kvällen och sen somna efter bigbrother. Eller efter plastikdoktorn eller vad det heter.. Måste se det för jag tycker det är skitkul med operationer. hahah låter som värsta typ.. psykot :P Nej men jag skulle inte operera mig, tycker bara det är kul att titta på.. Eller jag skulle nog kunna förstora läpparna och bröten men längre går jag inte! :P

Imorgon så ska jag till skolan, sen efter skolan så ska jag och Steffi till Stan, och avd vi ska göra där får ni veta någon gång i veckan. Kan inte avslöja för mycket. Blir väl antagligen att vi äter i stan eller något, som vanligt höhö :P Nej men eftersom jag sparar så ska jag inte äta så mycket. Hahaha jag låter som värsta fettot!
Men såklart är jag inte det! :)
Annars kommer nog dagen att vara lugn tror jag. Ska försöka överleva skoldagen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0