sööt ;)

Okej det jag shoppade var ett par örhängen, glittriga såklart! och en skinnjacka ;) En vanlig tråkig skinnjacka från bikbok.. Första bästa vettu. men jag ska nog pimpa den med lite glittriga stjärnor och nitar så den ser lite mer.. extra ut ;)



Men jag tänkte berätta lite om dan.. Jag kommer till SO:n för jag missa Tyskan.. woopsis. Men då får jag veta att vi hade prov så det var ju bara att svara på de frågor man kunde men det gick väl lite okej iaf^^ Och sen var det lunch men jag var inte hungrig över huvudtaget för jag åt faktiskt frukost idag bitches!

träslöjden var ju typ varför jag ens gick till skolan idag och den var ju najs eftersom jag snart är klar med min skitlåda -.- Och sen fick jag se lådan som Hampus gör åt mig hahahah! Söt han är asså xD

men vi hörs snart, chattar med cococuppcake :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0