my room

Chaa stalkers! Är hemma hos Mamma nu och har packat upp lite kläder i min nya underbara garderob ;) Chattar lite med Stephi och efter mycket tjat så tar jag tummen ur röven och faktiskt bloggar hahaha. Ska lägga in mina strumpor och underkläder sen är jag nog klar med garderoben tror jag ;) sen har jag bara 4 lådor att packa upp.. Yeey! men här kommer lite bilder sålänge:
Jag vet jag är ganska sexig på bilden men whatever look at ma fcking closet!
Innan:
Efter:
3 väskor, ganska tomt jag vet men lite väskor är hos pappa också ;)
Ska fyllas på med mer grejer ;)
Helena på min sexiga säng^^
roosa blommor! :D

Kommentarer
Postat av: balle


men hallå? de e inte sängen som e sexig? det e den fucking snyggaste personen som ligger på som e sexig? daaaaaaaaaaah?

2011-03-28 - 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0