skidor?? :O

Chaa cha bitches! Har blivit mobbad hela kvällen av Lisa för hur jag pratar.. Hon tycker jag pratar som en snobbig bitch, men jag säger att nej det gör jag inte! Asssså baaaaaaajs jag hatar det här!! Har så jäääävla tråkigt!

Lisa ligger och kollar på BB, repris från idag och läser bellman historier. kul -.- Nej det är det inte!

BTW! Helena fråga om vi kunde åka till flottsbro och åka skidor, men helt ärligt. Även om det låter som ett flott ställe (den som inte skrattar har ingen humor!) så åker inte jag skidor. Hon kan ju va glad att jag typ åker med till Romme. Och nej, jag längtar inte! Och sen tänker jag inte betala för att hyra skidor och hela skiten för något jag hatar.. Köper hellre en Kicksuit och en väska än åker skidor..

Samma sak som om jag skulle åka och bowla. Jag hatar att bowla. Men jag har mina anledningar

1. De där äckliga skorna är fula som stryk och andra folk har använt de..! Sooo not fashion!
2. Kloten är tunga och det finns inget som passar mig.
3. Jag är inte bra på det
4. Jag tycker bara det är allmänt tråkigt.


så nej dröm om att jag åker dit. Och ja jag var tvungen att skriva det här på bloggen för den där helena är typ aldrig inne på facebook men hon läser min blogg 24/7 som ni alla andra gör :D

Blog you soon bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0