2 steg..

Ska börja packa ner lite saker i väskan runt 30 och sen ska jag ta bussen mot handenterminalen 12.55 och sedan tåget som går 13.16 och hoppa av vid skogås :) Stalk me bitches ;) Gaaah har tänkt på massa gamla saker och irriterat mig på det, och en sak jag inte kan släppa är min sär-lärare..
Hon: ah men gör det där då istället för att skriva på lisas gips, det kan ni är klara..
Jag: Men vi är redan klara..
Hon: Men man måste inte svara med en sån attityd
Man bah, vem fan är du? No offence mot henne hennes lektioner är fett chill ibland, vi tar liksom 10 minuters pausar och får typ sova och vila or whatever på lektionen men asså jag har typ inte lärt mig något nytt.. När jag hade en annan lärare, Yvonne som nu har slutat var det fett bra. Hon lärde oss nya saker och jag fick fucking MVG av henne!
Men nu.. vill ni veta vad jag har nu?? G!! Hon har sänkt mig 2 steg den jäävlen! (Och det är tyska vi snackar om nu :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0