addicted

Yihoo! Statistiken har höjts! Dock är det så under varje helg.. sjunker under lördagen och höjs på söndagen.. undra vad det beror på.. Kanske på att alla har ett liv istället för att sitta inne och blogga i sin ensamhet? Well i do it for you! Det där skulle ha vart en lögn i vanliga fall men nu är det faktiskt inte så. Den här veckan har jag inte haft någon lust över huvudtaget under några omstädigheter att blogga. Men det har jag gjort iaf!
Men annars är det faktiskt inte bara för eran skull. Det är tidsfördriv, mitt sätt att skriva av mig, ett beroende och sen är det ju för er också. Men asså jag känner ett tvång att blogga. Om jag är hos en kompis till exempel så brukar jag låna dens dator bara för att blogga. Jag är beroende.. Så säger jag att jag ska sluta blogga så ljuger hjag eller så gör jag det men skaffar en ny blogg i loppet av en vecka. Om jag inte har bloggat under en hel dag så mååste jag slänga in åtminstonde ett inlägg annars mår jag inte bra... Eller det är att inte må bra hahahha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0