Books

Ni kanske har märkt att jag har läst mycket på senaste tiden? Det är för att vi måste göra det i Svenskan för vi ska läsa ett antal böcker och redovisa de dvs skriva om boken, vad den handla, vad vi tyckte om den m.m

Boken jag ahr läst är Heder. Jag läste den typ 2 gånger i 4:an kanske och jag totally älskar den hahahaha. Visst den kanske är lite lätt men inte föör lättläst.. Typ normal storlek på texten ;) Lånade den igår och ligger redan på kapitell 8, utan att ha hoppat över ;) Lånade också Dracula. Kalla mig tönt men läste den också när jag var liten, dock var den lättläst då och nu läser jag den tjocka versionen på typ 500 sidor så det måste ju vara någon skillnad i boken ;) Där har jag dock knappt börjar eftersom jag tar Heder först, för jag vet att den går snabbast att läsa ut ;)

Kan ju berätta lite om handligen om böckerna i nästa inlägg ;)


Blöö måste använda kameran mer! Pallar bara inte ladda den.. Men imorn kanske det kommer upp bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0