Detaljer

Shame on me! Har inte bloggat mycket alls idag! :( Men har vart lite upptagen ;) Skola, stanna lite i skolan med Helena ohc Lisa tills Lisas morsa kom, drog till Konsum med Helena (Yes, the ugly truth is coming out) sen tog jag bussen en station från Tyrestavägen till Evertsbergsvägen med Helena, fast hon åkte vidare till Söderbytorp och tog bussen där ifrån. Mötte även steffi på bussen, men sen drog jag hem, satt lite vid datorn och snacka med Steffi och Joel och lite fler folk, gick upp till Marre, köpte jordgubbar, träffa Linus, MOgee, Nicklas, Adam och någon annan randåmsnubbe jag inte kände igen, men drog hem sen och sen typ.. kolla på Big Brother och har nu städat i 1 och en halvtimma. Känns skönt när det är klart iaf :D
Och nu chattar jag med steffi.. Nu fick ni veta allt i detalj! ;) Loook out! :P
Gammal bild på helena, eller gammal och gammal.. typ tisdag eller onsdag.. Gosh bildbrist!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0