En kändis!! Jag såg en käändis!! :P (driver

Har ju vart i stan idag och fick med mig hem en brudtärneklänning :D Skitsöt var den! 299:- på någon random affär. Och jag har väl ändå aldrig träffat så många kändisar i stan på en dag! Först var det Prinsessan Victoria inne på H&M. Devin fota, jag sa hej lite fint hahaha. Tycker hon är fett söt! Men alla de där vakterna kuta ju efter oss såfort vi gick i samma riktning som hon stog men, det är ju deras jobb. Sen såg jag Nemo igen och jag typ smådog! Sen såg man ju Erik Hassle påväg till pendeln.

Har vart en härlig dag där man gick omkring och kolla lite i olika affärer, fastna på h&m i över en timma såklart, mötte upp Alexandra, drog till Fridays på Kungsträgården och sedans till Gamla stan, sen till söder där man såg självaste Nemo och Erik Hassle! <33 Jag doog seriöst när Nemo gick förbi.. Okej jag har redan skrivit det men endå :P Att höra om Nemo om och om igen är det ju inget fel på ;)


Hahahah skitsööt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0