förklaring om bb :P

Okeej nu ska jag förklara mig big time.. antar att de flesta tycker det har vart ganska förvirrande.. eller? ;) Men så här står det till om big brother hahahha. Grejen är att jag är såklart väldigt ledsen för att my baby åkte ut, men samtidigt glad att de stoppade peter och han fick komma till finalen.. Jag skrev aldrig att han skulle åka ut, bara att han skulle ut om chrille skulle stanna, vilket han tyvärr inte gjorde.. :(

Men iaf, sen så det med att Simon ska komma trea, det tycker jag inte.. Jag trodde det bara var 2 som skulle vara i finalen men så var det inte. Så nu tycker jag såhär: Sara ska ut på tisdag, simon in i finalen, peter åker ut som en värdig 3:a, simon ut som en mycket värdig 2:a och Martin vinner som en lycklig vinnare ;)

Så hoppas jag har förklarat mig bra nu, så att ingen känner sig förvirrad.. Och jag förstår er, för i ena inlägget skrev jag att peter skulle ut, andra att jag var glad att han hamna i final osv, men nu är det problemet löst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0