gymnasieval

Kollar på Harry potter nu, så jävla härligt samtidigt som jag kollar in på olika hemsidor efter saker jag vill ha.. Olikt mig asså.. Men tänkte svara på en fråga eftersom jag inte har något annat att skriva..

snyggast om Harry Potter and the deathly hallows part 1:
Hejhej! Bra blogg! Om jag fattat det rätt börjar du i nian till höst? Några planer inför gymnasieval än?? :) Kram
Svar: Tackar, tackar!Ja det stämmer jag börjar i nian till höst och ja jag har funderat på gymnasieval redan nu! Jag vill ju bli stylist, då man jobbar med allt möjligt inom skönhet. Kläder, smink, naglar, hår och mer. Jag har faktiskt hittat ett gymnasium som verkar riktigt bra men vill inte säga vad det är än, för jag är så busig hihihi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0