Kärlek till dig! <3333

Min kärlek för dig är obeskrivlig! Varje gång jag ser dig, varje gång du tittar på mig så smälter mitt hjärta! Lika mycket varje gång! Jag blir så oerhört glad när jag ser dig och det är du som får mig att vilja gå upp på mornarna! Dina fina kläder, ditt hår, din näsa, din kropp, ditt allt! Varje gång jag ser dig är det som allting stannar till. Jag vet inte varför men du får mig verkligen på glatt humör! Du har verkligen en speciell plats i mitt hjärta och du kommer aldrig förlora den! Du sitter säkert i mitt hjärta. Jag kommer alltid älska dig och aldrig glömma dig!♥


Du har så ofantligt int hjärta av guld och jag känner mig verkligen välsignad av att jag har dig i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0