sleepy girl

Så jäävl kuul! xD
Sorry har inte kunnat blogga något idag för såhär har dagen sett ut:
Skolan och efter skolan kommer jag inte ihåg i detalj vad som hände, men jag har för mig att Jag, Joel, Emil, Linus, Frida och Steffi stanna i fiket och spela kort, sen drog vi till rampen och va där ett tag, sen kom typ Micke, Nicke och Sigge, sen var vi där ett tag till och sen gick jag och Steffi, steffi till utvecklingssamtal och jag hem. Stackars Linus vart dissad igen.. :/ </3
Sen när jag kom hem, lade jag mig och kolla på TV och somna, blev väckt av mamma när hon kom hem, blev skitsur för jag är inte kul när jag nyss har vaknat så jag gick in och lade mig i mitt rum och fick sova där för jag är ledig imorn.. Studiedag (fuck -.-). Sen vaknade jag 22.15 sprang ut och kolla på bb och käka middag hahhaha xD
Kul dag jag vet, som alltid dårå :P
Men nu chattar jag med emil och ska ladda ner Dream day wedding. Så jävla najs spel, väcker minnen asså xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0