sluta klaga nu!

Är hemma från skolan idag för jag mår inge bra :( Mamma sjukanmälde mig men hon trodde det var för att jag var trött men I swear to God at det inte var det. Jag har steffi som vittne för vi chattade om att jag mådde dåligt redan igår ;) Men anyways, tänkte skriva lite om Spotify.. Som ni vet så skulle de sluta med gratis grejen men icke sa nicke.. Istället ska Spotify bli begränsat.. 10 timmar per dag och max 5 gånger per låt. Och sååklart ska folket klaga! Man bah: Men vill ni betala istället?? okej de kanske kunde haft 15 timmar men liksom, var glada att ni ens får någon spotify överhuvudtaget! Ganska olikt mig att inte klaga va? Nej men de ger oss iaf något!
Samma sak om Rodney hade fått gått in i huset så skulle folk klaga på det.. typ: "Vad har han för rätt att gå in dit igen?, är man ute är man ute, regler som regler" m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0