friday the 13th

It's friday, friday, gotta get down on friday!
Okej, fredag den 13:e alltså. Alltid min otursdag. Jag trodde inte på det i början men nu, de senaste 2 åren så har det aalltid hänt nått dåligt på just fredag den 13:e! Idag t.ex så får man sååklart en tant som hosta 24/7 bredvid mig på tuben och det är det absolut värsta jag vet! Och samma sak på bussen! Yeey me! Och sen snubbla jag i skogen också hahahahah. Glamuröst värre ;)
Men var ju och klippte mig idag! Vart suuuper nöjd! Klippte bort ganska mycket faktiskt. Elin klippte upp mitt hår och sen fixa hon luggen också så nu kommer den inte dela upp sig. För det är fan det värsta! När folk har snelugg, men den delas upp. Det ser bara fult och smutsigt ut! Asså det ser ut som om håret är fett och smutsigt. Ett exempel på en person som har det är Micah
Kommer inte in på hennes blogg så kan inte visa en bild -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0