much to do so i dont give a fuck

Bad news ya'll! Jag kan inte komma in på min sida på datorn så det får bli gamla bilder imorn istället. I tryied! Men nu är jag bara irriterad för jag har färsökt komma in på min sida, jag sparade gamla bilder från facebook, men det fuckade sig. All for nothing. Är fett trött och har fett mycket att göra känns det som. Jag ska:
Städa rummet. dvs. kasta skräp, kasta kläder i tvätten, sen typ hänga in rena kläder i garderoben
packa äskan för jag byter vecka på måndag
skriva en bokredovisning, och skriva rent en annan.
träffa steffi och helena och typ diskutera om filmningen.
duscha
ladda ner låtar
fixa massa småsaker
Och mellan allt det så ska tid för datorn och tv tittande finnas med. sen ska jag äta middag och det emellan också.. Buissy woman here. Men nu ska jag sätta på en film och sova så vi hörs imorn när jag vaknar bitchaas!
Skiitkallt i nå jävla sjö i skogås.. fett mysigt ställe iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0