jag har inge liv

Fyra frågor om förhållanden:
Är du singel? -  Jupp..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jag vet inte xD
Har du varit kär i någon? -  jaa
Är du kär just nu? - vet inte hahaha! :p

Tio frågor om dig själv:
Namn? - Dannni
När fyller du år? - 3 november
Några piercingar? - I öronen och naveln, vill ta i tungan och en industrial (stav genom örat, bild nedan) 
Vad har du på dig just nu? - röda mjukisar, tofflor, linne och tjocktröja. Underkläder såklart
Vilken årstid är bäst? -Sommaren :D
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna i lugn och ro, fixa sig utan stress, käka frukost och typ blogga lite sen dra till skolan :D 
Vad tycker du mest om hos dig själv? -att jag är så jävla awesome
Vad är du bra på? -  allt
Vem älskar du mest på denna jord? - min familj och mina vänner
10 frågor om dina vänner:

Vem vet allt om dig? - Ingen vet precis allt men de som vet mest är Steffi och Helena
Vem är den roligaste av dina vänner? - Helena hahahhaha xD
Vem är snyggast av dina vänner? - vet inte xD
Vem är mest partynisse? - iiiingen aning!
Vem är den du helst har filmkväll med? Hmmm... alla :D
Vem av dina vänner är mest "devil"? - typ.. Helena hahahhaha xD
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med, om du tar med någon? - Lisa, Steffi eller Helena
10 frågor om idag:

Vad har du gjort idag? - vaknat, gått i skolan, gymmat med Linus, Mogge, Adril och Helena ett tag, käkat middag och suttit vid datorn samtidigt som jag har kollat på TV.
Har du varit glad idag? - Ja jag har vart glad.. dårå??
Har du varit ledsen idag? - Njea.. Bara när jag råka slå joel :/♥
Har du gjort något bra idag? - Totally! Gymmat, gått i skolan och bloggat ftw!
Vad ska du göra nu? - fortsätta svara på frågorna :D
Har du gjort något dåligt idag? - jaah.. ätit chips :( Ångrar mig!
Vad har du ätit idag? - Pasta med vegetarisk sås, fralla med ost och gurka, chips, kött och pommes..
Har du duschat idag? - nää inte än men ska göra det!
Är du trött nu? - typ.. asså trött men ändå inte xD
Vilka har du chattat med? - Ehm.. Lisa, Steffi, Jimmy, Denise, Helena, Maria.. troor det var de.. :P
Vilka har du träffat idag? - Okej.. Maria, Jenny, Özge, Sanna, Josefine, Susanne, Alicia, Emma, Emelie, Frida, Helena, Steffi, Johanna, Sandberg (Emil), Joel, Oliver, Hampus, Adrian, Mogge, Linus, Marcus, Nesti sen alla andra i skolan och de i tyskagruppen, sen på gymmet och de i handenterminalen och på bussen och pendeln, de på väg till skolan, alla lärare och alla andra trevliga random peeps.. härligt vaah? :D
Vad händer imorgon? - gym :D Kanske ska prova på zumba då :D hahahha
SKOLAN:

Går du i skolan? - Ja
Har du varit i skolan idag?- Jaa sååååklart :D
ANNAT:

Hur mår du just nu? - ganska trött när du nämnde det ovan
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? -jupp
Har du piercat dig? -  fortfarande i öronen och i naveln
TELEFON/MOBIL:

Vem ringde dig senast? -  I will check.. Helena (Bäverballen<33)
Vem ringde du senast? - Bäverballen<33 (mobilnamnet :P)
Vem sms:a till dig senast? - Bäverballen<33
Vem sms:a du till senast? - JoeL<33
ÖVRIGT:

Är du hungrig nu? - nää, själv då? :)
Vad är klockan just nu? -21.37
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se, facebook, spotify, youtube och MSN..
FAMILJ:

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - typ en vecka.. Jag räknar inte?
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - I morse
ÖVRIGT:

Gillar du punk? - nääe
Har du sminkat dig idag? - japp
Isåfall, vad för smink? - concealer, puder, ögonskugga och mascara
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - svart spets
Hur ser den ut? - svart med spetsmönster??
MUSIK:

Lyssnar du på musik just nu? - jaa!
I så fall, vilken låt för tillfället? - Adele - Rolling in the deep (Acapella)
Vad gillar du för musik? - typ allt möjligt :D
KLÄDER:

Har du fler än 4 linnen? - totally
Har du fler än 3 jeans? - jaa
Har du fler än 5 tröjor? - jupp
Har du resteröds-trosor? - Är det ett speciellt märke eller?? men nää tror inte de? 
Har du en vit bh/topp? - nää hahahha, ljusaste jag kommer är grått^^
Har du en svart bh/topp? - Japp, anteckna!!
SMINK OCH HÅR:

Använder du mascara? - totally!
Använder du Wax? - nope.. (Måste bara säga en sak.. tjejen jag tog den här listan ifrån svara "nej jag är en tjej" på den här frågan.. men just so you know, så kan tjejer använda vax..)
Använder du ögonskugga? -  jaa oftast men inte alltid
Använder du kajal? - nää, bara typ någon gång
Använder du hårspray? - nää beror på om jag plattat eller nåt liknande..
Använder du volymspray? - näää
Använder du mousse? - nope
Använder du deodorant? - jaaa såklart!
Använder du skinspray? - Om jag inte har parfym tar jag det (Min victoria Secrets) men annars har jag parfym
Använder du parfym? - jaa om jag inte har bodyspray
Använder du läppglans/läppstift? - nää vaselin duger hahaha
Använder du brunkräm? - nää eller asså inte på sommarn.. bara på vintern, fast inte brunkräm, jag kallar det foundation ;)
Använder du rouge?- ibland
Uppsatt hår eller hängande? - beror på
Plattar/lockar du håret varje dag? - inte varje dag men plattar ibland på senaste tiden
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - neej? Kanske några gånger per år hahahaha! Inte varje gång jag har duschat dock..
KÄRLEK:

Är du kär just nu? - jag vet inte :p den här frågan har kommit förut haha xD
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nope
Har du ett förhållande? - nää..
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej det är bara elakt.!
Är du romantisk? - kanske..
Är du svårflörtad? - verkligen inte! HAHHAHA
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Jaa.. inte många dock.. typ familjen nån gång och Helena..
Har du lekt med någons känslor? - neeej elakt!! Jag är sneeel!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -jag vill ha ett förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -  neeeeej!
Är du en bra pojk/flickvän? -  jaa såklart haha ;)
Hur många har du varit kär i i år? -i år.. jag venne hahha
Vem sov du senast bredvid? - Eftersom jag inte har slaggat med nån på feeeeeeeeeeeeett med länge så var det antingen Joel eller Steffi.. kommer inte ihåg^^
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - en kille säger inte namnet :o 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - No idea
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - neej? Men när jag var liten tyckte jag o denise att min brorsas kompisar var så jävla snygga HAHAHHA xD Minnen asså :D
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? -nej det skulle jag inte kunna


Perfekta industrial piercingen!!



Kommentarer
Postat av: balle


pahahahahahah!!! jag vet totally vem du menar: Använder du Wax? - nope.. (Måste bara säga en sak.. tjejen jag tog den här listan ifrån svara "nej jag är en tjej" på den här frågan.. men just so you know, så kan tjejer använda vax..)

höhöhöh :P <3

2011-05-21 - 09:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0