bildlektion

Ååh! LÄngtar som fan till nästa bildlektion på torsdag!! Vi håller på att göra en grej där som betyder ganska mycket för mig, med tanke på det temat jag har valt. Man ska göra en målning, en blyertsmålning, ett fotografi och en egen stoldesign, men allt ska vara inom ett tema som man själv har valt. Jag har valt temat sorg, och vad jag har planerat att göra får ni veta senare! :) Men alla de sakerna har en stoor betydelse! Målningen, blyertsmålningen, stolen, och fotot! Så grymt stor betydelse asså! Den är fett personlig och på baksidan ska jag skriva en text.. men den får ni se sen :) Har skitmånga idéer men kan inte jobba med den förräns på torsdag.. Dock så har jag den i Steffis skåp, så kanske ska ta hem och jobba med den för jag måste ändra lite saker på den.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0