Flummigaa!! :D

Awwe! Jonte och Devin på båten till Gotland 2011♥
Hemma nu och ska sova hemma. Ska göra mitt bästa. Men slaggade ju somsagt med Helena och Lisa och hade det grymt kul! Vi sov i Helenas stuga hahhaa och alla foton jag dööör! Snackade typ bara och flumma hahhaha! Men jag typ sprang från evertsbergsvgen till söderbytorp för att inte missa bussen som går en gång i timmen och det stog på SL att den skulle gå 18.56 men sen när jag kommer dit står det att den går 19.26 på pappret som är där, men på den nya maskinen stod det att den skulle gå 20.56 (!!). Så jag åkte till Mårdvägen eftersom jag hade kollat på vardagar och det var ju lördag och mötte Lisa där! Snackade som fan med henne, sen kom bussen och vi drog till Helena och typ.. Käka glass, och typ bara snacka o flumma i stugan hahha, men bilder kommer alldeles strax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0