Jag klarar mig, men bara om ni slutar prata om det!


Feeeeettt gammal! :O
Asså snälla, kan ni bara sluta fråga vad som har hänt! Jag har jobbat hela veckan och försökt glömma det och komma över det men ni gör det inte så mycket enklare! Och nejjag vill inte prata med nån. Jag uppskattar erat stöd men vill jag prata så pratar jag förfan med nån! Jag har pratat om det med fett många: Lisa, Helena, Steffi, Frida, Joel, Emil, Oliver, Nicolas och jag ska prata med Micke imorn. Jag vill inte prata med någon annan okej? Så kan ni bara snälla sluta tjata på mig att jag ska skriva ut allt i bloggen? Visst jag är personlig i min bogg och skriver ut ganska mycket ibland men även jag har en gräns. Så ni alla kan ni bara sluta fråga vad det är som har hänt? Spelar ingen roll om jag känner er, om ni har samma blod som jag eller om ni bara läser min blogg. Ni gör det bara svårare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0