Massor av frågor av er läsare :)

Ni får mig att hålla mig på topp! Jag älskar er! (Vissa som inte är med på bilden men de vet att jag är grymt tacksam för deras stöd!!♥)
Har fått sjukt mycket frågor av en och samma person typ hahahha! Nej det är typ fler men en viss person har fågat mig ganska många frågor.. Men grejen är att alla ni mailar mig och frågar! Men jag föredrar helst kommentarfältet eller frågelådan om ni ska fråga något som ni vill ska komma med i bloggen :) Men för den här gången är jag snäll och svarar på alla frågor från er här :) Kanske ska ha en frågestund snart? Var ju ganska många frågor..!
Röker du? Svar: Nej jag röker inte.. Dock är det många i min familj som tror det men nej det gör jag inte

Hur många läsare har du per dag? Svar: Det varierar :)

Vem är det som läser din blogg som du inte vill sk a läsa den?? Det borde de inte göra och du borde inte byta blogg!! :) Svar: Jag svarar på den i ett enskilt inlägg eftersom svaret är ganska långt på den frågan :)

Vad är det som har hänt med dig på din blogg? Du har vart så deppig den här veckan! Kraam!
Svar: Det vill jag inte prata om men jag tar dagarna som de kommer :) Den här veckan har vart grymt svår men jag har alla som stöttar mig, T.ex Steffi, Joel, Micke, Frida, Linus, Helena och Lisa! Tack älsklingar!♥

När ska du klippa dig? Har för mig att du skrev något sånt? :) Svar: Jaa det stämmer, jag ska klippa mig! Dock så kommer det bli myycket svårare nu efter det som har hänt men jag ska fortfarande göra det. Jag ska klippa till axlarna typ tror jag, sen ska jag färga det mörkt och sätta i fjäderextensions! :)

Du borde berätta mer i bloggen om vad som har hänt! Du är så hemlighetsfull!! :P Men älskar dig ändåå! :) Kraam på dig! Svar: Jaa jag vet själv att jag borde vara lite mer ärligare, men inte just nu, har svårt att prata om det och bryter ihop i skolan såfort någon säger något om det. Men berättar om det i ett enskilt inlägg också! Naaw! Tack gullunge!! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0