Min bästavän

Jag har många bästa vänner men min absoluta bästavän bland tjejerna är såklart bästaste Steffi. Hon finns alltid där och jag kan prata med henne om precis allt! Och jag vet att hon alltid finns där! Hennes hem är ett annat hem för mig och jag kan inte beskriva med ord hur mycket hon betyder för mig! - Du och jag genom allt, ingen kan tracka ner oss! - Och sen har jag även massa nära vänner till mig bland tjejer då då. Som jag kan berätta nästan allt för och du är det ju typ Frida. Kan berätta nästan allt för henne för jag vet att hon kommer vara där och trösta mig när jag behöver det och hon kommer absolut inte skvallra vidare!♥♥
Sen bland killarna är min allra bästa vän Joel. Jag vet att jag kan snacka med han om allt utan att han skvallrar vidare och han finns alltid där, vad som än händer. det vet han! Samma sak som han har gjort mot mig, funnits där när jag har behövt honom, så kommer jag sååklart göra mot honom! Sen mina nära vänner inom killarna det är Micke, Linus, Oliver och Nicolas. Micke ställer alltid upp för mig och jag kan snacka rätt mycket med han och Linus är också alltid där och tröstar..! Oliver kan jag också snacka med grymt mycket! Och inte för att glömma Nicolas! Älskar alla som jag skrivit upp här, plus mer men skrev bara upp de viktigaste höhöh :P♥

Kommentarer
Postat av: steffi


naaw finaste syster e va du e!<3

2011-09-02 - 15:02:44 / http://stephaniiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0