Nu byter jag blogg!

Nu har jag börjat blogga på min andra blogg aau*********.blogg.se! Vill ni veta vad bloggen heter så får ni antingen kommentera här och länka till eran mailadress eller blogg, eller så mailar ni mig på [email protected] eller så lägger ni till mig på facebook eller mailar mig där. Danni Eriksson heter jag där Så nu vet ni! Inget mer bloggande på den här bloggen! Men ni är värda att få veta varför jag lägger ner bloggandet på den här bloggen!
Jag har kämpat med den här bloggen i snart 2 år men nu har allt gått åt h*lvete. Först började min syster Denise läsa den, Sen min syster Donna, sen min brorsa Devin, sen min Mamma (!!!), sen min pappa (!!!) och sen min pappas fru. Så i princip hela min familj! And that's so not okey! Är inte helt säker på om min pappa och Kicki läser den men fick ett telefonsamtal där vi snackade om min blogg för pappa hade läst den men anitngen läser han den eller så är det denise som skvallrat vidare om mina depp inlägg. Och jag pallar inte det. För mig är det inte okej att min familj läser min blogg för jag kan inte skriva vad jag vill utan att få skit hemma eller utan att någon i familjen säger typ: du behöver inte skriva ut allt i detalj. Jag har sagt det 10 0000 gånger men säger det en gång till: DET ÄR MIN BLOGG AND I DO WHAT THE FUCK I WANT! Men nu vet ni!
Bloggen kommer stå kvar i en vecka tills jag lösenordsskyddar den!
Facebook: Danni Eriksson
Mailen: [email protected]
Bloggen: humanoiid.blogg.se i kommentarsfältet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0