Sjukt fina vänner Jag har!

Okeej, det som har hänt den här veckan.. Den här veckan har vart sjuukt jobbig för mig. Vad som har hänt får ni fortfarande inte reda på, men som ni kanske vet så har jag sovit hemma en dag den här veckan. Och det gick ju inte så bra. Sov 2 timmar den natten och så var det skola dagen efter. Inget med familjen att göra överhuvudtaget. Men jag har så fina vänner som stöttar mig genom allt! Speciellt Steffi, Joel, Frida och Micke! Huur gulliga som helst som tröstar mig när jag har satt mig på skolgolvet och gråtit, medans alla andra bara kollar. Jag är så sjukt glad att jag har de i mitt liv och händer ågot de så ska jag självklart behandla de med den kärlek de har gett mig!! Så sjukt tacksam jag är så ni anar inte! Och speciellt du Steffi. Du ana inte hur tacksam jag är för att du har låtit mig bo hos dg och varje gång du har tröstat mig! Jag finns alltid här för dig vad som än händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0