Svar på kommentar m.m

Anna om Bilder från Steffis blogg:
Kan du göra en videoblogg där du visar hur du sminkar dig?

Kramiizz

Fick en kommentar och som ni kan se så var det nån Anna som frågade om jag kunde visa hur jag sminkar mig.
Självklart kan jag göra det, men jag kanske måste hitta min USB sladd först, för att jag ska få mer minne på kameran, men jag tror jag ska dra hem till Pappa imorn och hämta USB:n, leta ännu mer efter armbandet och hämta min tråkiga spinningskor -.-
Tror att jag bara ska gå kvar där tills mitt kort går ut, för jag menar. Det är tråkigt. Man bara sitter där och cyklar i en halvtimma, sen stretchar man, sen drar manhem. Visst det är skönt i benen efteråt men man kan ju hitta annat som är roligare och skönt i benen haha. Men iaf.. Ska kolla igenom mina bilder och ska se om jag kan radera några onödiga elr kolla om jag redan har några på datorn.. Bloggar imorn..
C yah!

Glöm inte tävlingen om bikinin! Gå lite längre ner i bloggen så hittar ni länken, elr så kollar ni i kategorin: Kläder & Shopping..
Och om ni röstar så kanske jag lottar ut nå pris haha, If that's possible :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0