Danni slår på hårt asså! :D

Oliver (*******@live.se) om damp utbrott :P:
Jag läser faktiskt din blogg! '' Gömma nyckeln '
SV: Okej vad trevligt för dig :) Kul o veta. Och ja jag ska gömma min nyckel, nå problem med det eller?
Kissies (****@hotmail.com) om Täby Centrum:
Vad kul att kolla på Harry Potter :o Den är faktiskt ganska bra men suuper kul att shoppa men i Täby? okej..?
SV: Ja jag vet att HP är bra, liksom en av mina favoritfilmer hahah, och jaa jag vet att det är kul att shoppa och speciellt med Steffi för vi är lika shoppinggalna! :D Och jaa i Täby. Vad är det för fel på Täby nu då?? De har ett feeeett shoppingcentrum och fler affärer än i t.ex Farsta. C och Haninge centrum.. Och cooling du är som döpt dig till Kissie och länkat till Kissies blogg. Du vet att jag har din IP adress och kan hitta dig huuuur lätt som helst va? hahahha! Och jag vet att du bor i Tungelsta.. Behöver jag ens säga nå mer? Seriöst! hahahha

Okej ni andra som faktiskt läser min blogg med nöje utan att kommentera sånahär onödiga saker. Det här är då samma person vilket jag kunde se på ip adressen hur lätt som helst, varpå den här personen inte vara riktigt smart nog att lista ut men ja.. Synd om vissa folk :) Och om någon där ute vet vad det är för fel på Täby Centrum så får ni mer än gärna säga det.. :) Anyways! Keep on att kommentera, alla typer av kommentarer för såna här kommentarer kan även få mig att garva sisådär halv ett på natten! :) Keep up the good work :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0