Svar på kommentar

ida om strul strul strul!:
vart kan man köpa shortsen?
skit snygga, tycker du lätt ska ta dom!:)
IP:
SV: Nu vet jag inte vilka shorts du menar men de ljusa jeansshortsen med påsydda tyget med amerikanska flaggan kommer från topshop och vars man kan köpa de andra shortsen tänker jag inte säga för då kommer alla springa och köpa de och de pallar jag inte för jag hatar att ha samma kläder som nån annan. Så de enda som vet är då Denise, Kicki och Steffi. Sen jag såklart! :) Jag hade tankar på att ta de med amerikanska flaggan över hela byxorna men storlekarna var heelt fuckade så det blir inte nån av de i inlägget. Jag ska nämligen beställa hem en rosa Ziperall istället! :D
Btw! I inlägget "Bädda sängen" lite längre ner så har ni en fråga som ni måste svara på! Gissar man rätt så vinner man en länk och vem vill inte ha en länk av mig liksom ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0