Det skriker avundsjuka om dej!


Anonym om The story about the navelpiercing:
HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH översta kommentaren ägde!, emn tycker samma
IP: 81.227.35.200
Svar: Ja men vad kul att du och jag inte tycker samma sak.

1. Jag bryr mig inte?
2. Kolla inte då då.
3. Jag vet varför den där Becca ens skrev den kommentaren
4. Cool du är som är anonym biach!
5. Du kommer från Sundbyberg.. Behöver jag ens säga nå mer?
Asså seriöst, palla skriva sånt? Jag tar inte illa upp eller så, man får typcka att min navelpiercing är ful eller whatever, men vad fan ska jag göra? Jag är nöjd med den, jag tänker ju inte direkt ta ut den bara för att nån ful bitch säger att hon inte tycker om den? Sooo? I don't care..
Och du är säker typ 12 eller så, och lite för liiten för att pierca naveln? Om ni ska skriva några kommentarer så kan ni ju iaf stå för vad ni säger istället för att vara anonyma din patetsika fan.
Fuck her och ni andra som är så mogna som ens skriver en sån kommentar?
I know you love me bitches!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0